Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

onsdag den 11. april 2012

Look of today




Jeans: Global Funk, T-shirt: A.P.C, Blazer: H&M, Halstørklæde: Gina Tricot

Så er det for alvor hverdag igen efter en dejlig påske. Vejret er jeg altså ikke helt tilfreds med.. hvor bliver solen af og hvad pokker skal det regne sådan for:-) I dag har min kæreste og jeg været ved lægen og få en masse vacciner til vores store rejse til sommer. Av har noget ondt i mine arme synes jeg, men det hjalp lidt med et klistermærke fra den SØDE lægesekretær;-)  Men hold nu op hvor glæder mig helt vildt. Nu skal jeg ud på en lille aften løbetur. Rigtig god aften til jer alle.
                                                         xxStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar