Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

søndag den 4. november 2012

Få inspiration fra andre











Når man som jeg ELSKER tøj og mode, og samtidig gerne vil spare lidt op ind i mellem :-) Så har jeg et lille fif. Jeg bruger utrolig meget tid på at følge andre bloggere og bare generelt på at se på mode. Hver gang jeg ser noget super fedt, fint, flot og inspirerende så tager jeg et billede af det eller gemmer det på computeren.
Formålet er så at jeg ind i mellem bruger en dag foran skabet (evt. sammen med en veninde lidt slik og god te) og så finder jeg de pågældende sæt i mit eget skab. Jeg ved godt deres sikker er utrolig dyrt (i hvert fald nogle gange) og at man ikke lige selv har det eksakt samme tøj, men så find noget der minder om så godt som muligt.
Der efter ligger jeg det op på sengen sæt efter sæt og tager billede af det med min ipad, hvor jeg så har oprettet et album "mode". Når jeg så står i total tøj krise så kigger jeg bare det album igennem :-) SMART.
Faktisk er det vildt hyggeligt at lave det, og en god måde at komme alt sit tøj igennem på.

Rigtig god søndag aften. Min står på kylling hos svigerfar og forbrydelsen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar