Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

onsdag den 10. april 2013

Update i billeder

 Min søde lillebror er blevet færdig uddannet energi ingeniør og vi er meget stolte af ham...

 Mit elskede ur med et BeChristensen armbånd

 Lækker thai mad med and i rød karry ... mmmhh

 SLIK....mmhh lidt mere slik tak;-)

 Thai øl...

 Min søde og dejlige veninde Nicoline og lille Py...

 Fredagshygge med Nicoline...

 En sørgelig dag med et sidste farvel til min elskede farmor...

 Outfit fra lørdagens festligheder...



 Drikkelse:-)

 De dejlige veninder...

 Min smukke veninde Isabella havde den fineste skjorte på fra Ganni... gid den var min...:-)

 Brunch med de skønne veninder.. sådan burde en hver god bytur til kl 7 om morgenen slutte :-)

 Latte og kage med min skønne svigerinde Caroline...


Dagens outfit...

Rigtig dejlig aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar