Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

lørdag den 11. maj 2013

Dejlig fredag

 Py har fundet sig en ny god plads at ligge på :-) Så sød han ser ud :-)


 En af mine yndlings ansigtsmasker er blåbær masken fra H&M.. Kan varmt anbefales.




 Outfit fra i går :-) Sorte converse, sort tube nederdel H&M, Cheap Monday bluse og Army jakke fra Urban Outfitters...

 I går kastede jeg mig ud i SUNDT SLIK :-) Bananer dyppet i mørk chokolade og kokos.. smagte faktisk utrolig godt. Så de kan også anbefales...

 I går lavede jeg lækre hjemmelavet pizzaer.. denne er med hjemmelavet bund og hjemmelavet tomat sovs, frisk mozerella, ananas og parmaskinke


Igen hjemmelavet bund, hjemmelavet tomat sovs, oksekød med hvidløg og chili, små tomater, løg, grønne oliven og gedeost.

I dag skal der løbes, trænes og læses korrektur på min opgave..

God lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar