Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

søndag den 7. juli 2013

En FANTASTISK weekend

 Outfit fra i går: Nederdel H&M, Top Pieces, Blazer Selected

 Dagen startede med lækker brunch date med min dejlige kæreste.. og vejret var bare helt fantastisk..

Min skønne kæreste...


Og super lækker mad... nej hvor man nyder solen når det har været dårligt vejr i tre uger.. nu vender det hele og den danske sommer viser sig fra sin bedste side :-) I like...





 Så har jeg været inde på www.dinebriller.dk og har købt mig to par fede briller.. Ovenstående billeder er med de lyserøde briller...

Og de grå briller... Tjek siden ud de findes i mange flotte farver og er i super lækker kvalitet..



 I går aftes havde vi grilhygge med de andre søde mennesker fra vores opgang. Helt vildt hyggelig aften med en masse dejlig mad, vin, grin og bezzer wizzer dyst. Det er bestemt en succes vi skal gentage..




Og så fik jeg bare den sødeste gave fra vores to søde underboer... mmhh og jeg siger jer de smager godt... det er noget af det lækreste chokolade jeg har smagt. Det er et tapas sæt fra Summer Bird med 2 x 9 forskellige lækre stykker chokolade. Virkelig en smagsoplevelse.



 I dag har vi tilbragt dagen i mine svigerforældres sommerhus med lækker mad og hygge. Det er virkelig en perle de har der...



Og den smukkeste udsigt:-)

Rigtig dejlig aften til jer alle.. jeg ser frem til endnu en dag med sol i morgen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar