Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

tirsdag den 2. juli 2013

Update fra en glad pige

 Så fik jeg mit eksamensbevis... JUBIIII..... her er vi til dimension på skolen..




 Outfit fra i lørdags... sorte bukser med shine fra Pieces, grøn skjorte fra Selected Femme

 Bare mig...

 Et lille stemningsbillede fra en dejlig søndag med lidt afslapning...

 Har fået denne smukke basilikum af min svigermor... den er virkelig vild... så nu er min opgave bare at passe den godt :-)

 Hvor heldig kan man lige være.. så fik jeg lige et brunch gavekort for to... jubii... så skal jeg invitere min skønne mand med ud....

 Og så lige et par bio billetter.. de skal bruges på at se PLAYER... har hørt den skulle være vildt sjov.. så det ser jeg frem til..

 De færdiguddannede kemiingeniører :-)

 Mig og prinsen <3

 Outfit fra i går hvor jeg havde en skøn date med min smukke og dejlige veninde Nicoline..

 Bukser fra Vero Moda, Bluse fra H&M og converse sko...

Nu står den på skrivning af ansøgninger og træning... ser frem til at vejreudsigten ser mere lovende ud fra weekenden.. det er altså tiltrængt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar