Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

torsdag den 2. februar 2012

En tur alene i byen:-)

I går onsdag nød jeg bare at have fri, og tog en tur i byen alene. Jeg skulle ind og finde lidt til min kæreste i hans yndlings butik, som havde sat deres udsalgsvarer ekstremt meget ned. Så fik købt en flot T-Shirt og en bluse fra Norse, som han blev vildt glad for.
Jeg havde indstillet sidste dag i en meget lang og hård kamp for at finde en flot mintgrøn strik. Jeg var i ALLE butikker uden at finde noget. Prøvede en i H&M der var uformelig og grim når den kom på.

Lidt frokost og en sund juice gav ny energi og nyt mod og jeg fandt følgende:
Huerne er strikket af min veninde som også sælger dem i alle farver og former. I dette vintervejr er de virkelig dejlige at have på :-) Rigtig dejlig torsdag.

                                                                  xxStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar