Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

søndag den 5. februar 2012

New in

I fredags, inden min veninde tog hjem, kørte vi i centeret. Jeg købte dette:



 Tænkte at strikken og bukserne (med et lille opsmøg i ben enderne) ville være super fint sammen med mine blå converse og de nye guld øreringe

Lørdag var jeg i byen med min mor jeg fik disse øreringe og denne ring:

Derefter tog vi hjem til min søster som lige har købt en skildpadde, den var super sød:-)


Idag var jeg så i centeret med min mor, der købte jeg disse sko:


Jeg købte også nogen billige ringe i H&M, og nogen basic ting såsom en top og en sportsbh
Så kørte vi på kirkegården og lagde nogen blomster til min Mormor og Farmor. Derefter kørte vi en tur med min far


Håber i har haft en skøn weekend, det har jeg i hvert fald! Glæder mig meget til at få ferie! Xx Cecilie:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar