Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

tirsdag den 7. februar 2012

Hyggelig tirsdag!

I dag startede jeg dagen med en FRISK løbetur i minus 13 grader. Mine øjenvipper var frosset til is da jeg kom hjem. Til middag kom min søde veninde Lotte på besøg og vi begav os ud i kulden.

Således så dagens outfit ud. Stjernebluse fra The Wardrope og skindbukser fra Top Shop.

Vi var på Råbar og få dejlig og sund frokost så derfor blev vi nødt til at spise en gulerodskage da vi kom hjem :-) med varm te efter den kolde tur. Lotte hjalp mig med at få ryddet ud og op i mit tøj. Det var helt vildt godt og det ligger såååå fint nu.

Til aften lavede vi to lækre pizzaer. Nu vil jeg se at komme i seng. Der venter mig en travl og lang dag i morgen. Sov godt alle sammen.
                                                          xxStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar