Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

søndag den 12. februar 2012

En vanvittig skøn weekend :-)

Fredag eftermiddag ankommer jeg til Kbh og mødes med min skønne veninde Pernille. Vi går en tur på strøget og shopper og får en dejlig kage hos Agnes Cupcakes.


Bagefter står den på bland selv slik, LÆKKER sushi og dessert boks samt asti og mega rå hygge i ens tøj:-) En helt igennem skøn dag og aften.
Lørdag starter vi dagen med en god og frisk løbetur rundt om søerne efterfulgt af en dejlig morgenmad.
Til frokost mødes jeg med min dejlige veninde Sine på Fisketorvet hvor vi får en god og sund frokost og frisk presset juice. Bagefter tager vi hjem til Sine og hun har lavet lækker gulerodskage og varm kakao. Vi snakker og hygger og har en masse at indhente.
Til aftensmad laver vi en lækker pizza med kartoffel, frisk mozerella, serano skinke og salat og en dejlig rødvin. Bagefter slik og sofa hygge med filmen friends with benefits.
I morges fik vi lækker morgenmad med amerikanske pandekager med blåbær. Så hyggeligt.
I formiddags tog jeg toget tilbage til Århus og så har dagen stået på rigtig kæreste hygge med film og slik:-)
Håber i alle har haft en dejlig weekend.
                                                                  xxStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar