Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

torsdag den 16. februar 2012

Torsdag...

Så er det allerede torsdag. Jeg synes tiden den flyver afsted. Måske er det fordi det er min sidste ferie, og jeg på mandag starter i praktik. Er vildt spændt og en smule nervøs :-) I dag har jeg lige været ude og løbe, og om lidt skal jeg på arbejde og passe lille søde Ruben indtil kl 16 hvor jeg skal mødes og træne med min dejlige kæreste.
I går lavede jeg hjemmelavet pitabrød, de var rigtig gode og sunde - samtidig også lette og hurtige at lave.

Brød!
25 gram gær
5 dl vand
salt
Blanding af italiensk hvedemel og alm. hvedemel
Havregryn

Hæves alt efter hvor meget tid man har, formes til flade pitabrød
Bages i 10-15 min ved 200 grader

Fyld!
Kylling
Majs
Agurk
Tomat
Løg
Peberfrugt
Salat
Gulerødder
Emmentaler

Dressing!
Creme fraiche, dild, persille, salt og peber

Creme fraiche, sød chili sovs, hvidløg, salt og peber og lidt stødt chili

Hjemmelavet humus!
Kikærter, citron saft, hvidløg, salt, peber og spids kommen. Pyntes med persille

Rigtig god torsdag til jer
                                                      xxStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar