Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

onsdag den 16. januar 2013

Intet liv kun eksamenslæsning :-(

Føler lidt mit liv er på standby pga. alle de frygtelige eksamener... men der er vel ikke andet at gøre en at hænge i, holde ud og blive ved. Så snart de er overstået vil jeg føle mig så lykkelig :-)

 Havde dog lige tid til at skifte neglelak... FEDT...


 Outfit fra i går: Bordeaux 2nd Day bukser, sort bluse og blazer

 Mine to drenge :-)


 Outfit fra i dag mens jeg tog et kort brake fra eksamens læsningen og var til svømning med de to prinsesser jeg passer.

 Sådan ser vores lejlighed ud :-) Bøger og papir over alt... Tror også både Peter og Pyrus glæder sig til det er overstået.


 Vores søde lille Py :-) Han er da ikke til at stå for:-)

 I går lavede Peter dejlig omelet til mig med en masse grønsager, kyllinge pølser, krydderi og mascarpone... såååå lækkert.

 Beregninger, flow diagrammer, strømme og temperaturer.......

Fortsat god onsdag aften- det der er tilbage af den :-)

SOV GODT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar