Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

fredag den 11. januar 2013

Tid til update

Lige for tiden synes jeg slet ikke jeg kan tænke på andet end eksamen. Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til de alle sammen er overstået, så jeg kan få et liv igen. Glæder mig så meget til at komme igang med at træne igen fx. men må holde ud to uger endnu :-)

 Et eksamens outfit billede...

 Lille Pyrus og min søde kæreste...

 Min kæreste sørger for god pleje og opvartning under eksamens læsningen. SKØNT. Denne ret var rigtig lækker. Kyllinge medister med bagte rodfrugter og hjemmelavet aioli drysset med persille.

 Vores lækre kitchen aid igang med at lave bolledej...

 Lille Pyrus synes det er lidt kedeligt når jeg læser til eksamen, men er god til at sove og lege med alt det legetøj han har- ind i mellem snupper han også et par strømper og løber med dem :-)

 En gå tur med Pyrus skal der være tid til hver dag :-) Han er så fin i sin nye jakke.

 Når eksasmens læsningen bliver for hård er der kun en ting der hjælper. PIZZA og COLA :-)

 Lige nu ligger Pyrus på bordet i sin hule mens jeg læser :-) Og uglen har han selvfølgelig med

 Havde byttet et par bukser jeg fik i julegave fra magasin der var en fejl på og disse tre lækre ting var noget af det jeg valgte i stedet. Elsker den røde negle lak der hedder "Too Too Hot". Skøn farve, har taget den på nu for at lyse lidt op på det hele :-)

 Jeg fandt også denne kjole fra Topshop. Super enkel men rigtig fin. Glæder mig allerede til at have den på

 Den sidste ting blev disse bukser med leopard. Synes de er vildt flotte. Kan godt lide bukser der er lidt specielle og så style dem med noget ganske klassisk. Disse jeans er dog stadig rimelig nedtonet da de er i mørke farver. Dejligt med alt det man kan få for at bytte et par bukser når de har udsalg. :-)

Sådan ser du ud lige nu når man kigger ud af mit vindue... Synes snart vi har fået nok sne. Glæder mig lidt til forår.

Rigtig god fredag til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar