Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

lørdag den 5. januar 2013

Min lørdag

Min weekend har hovedsageligt stået på at læse til eksamen, da jeg i den kommende uge har hele to stk. I går tog jeg lige en times pause og mødtes med min dejlige veninde Thit, og tog et smut ind til byen. Man siger jo at frisk luft giver ny energi til hjernen :-)

 Dagens outfit: Sorte skind bukser Topshop, Skjorte Vila, Tørklæde Gina Tricot, Støvler Moss cph.

 Min lille dreng :-)

 Frokost med Thit på Olivia med lækker laksetærte og salat.

 Me.

 Til aftensmad overraskede min kæreste med lækker rød linse suppe. Faktisk er det en slanke opskrift fra alt for damerne. Her i januar har de kun spare og slanke opskrifter- men det er vel fint nok:-)
Den kan i hvert fald anbefales:

Svits 2 store løg, 4 fed hvidløg og chili efter behov, sammen med karry og marsala krydderi.
Tilsæt 7 dl vand, 4 grov hakkede tomater, 100 g røde linser og bouillion tern. Lad simre 30 min.
Kog imens kyllinge filet i 20 min.
Suppen blændes, kyllingen skæres i stykker og kommes i.
Serveres med fromage fris og friske koriander. Evt. med et godt brød til.

 The family


Og så fik jeg brugt mit gavekort til magasin og fik et super godt tilbud. Har gerne ville prøve den mascara længe så det er super godt. Der ud over en blush fra Mac i en lidt mere lyserød farve.

Rigtig god søndag, husk borgen kl 20:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar