Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

lørdag den 19. januar 2013

Skøn lørdag

I dag har jeg haft en rigtig produktiv dag, med alt andet end læsning. Så dejligt - tror virkelig mit hoved har brug for lidt luft og pause. 

 Et billede fra i går aftes hvor vi bare havde usund hygge aften hjemme.. Py nød det i fulde drag..

 I dag startede jeg så dagen med at få styr på lejligheden. Første step var mit store dejlige skab. Alle mine bukser blev hængt i fin orden efter farver.

 Solbriller, tasker, sko, bluser og T-Shirts blev sorteret og lagt fint ind...

 Taskerne hængt op...

 Og endelig blev der tid til at få lagt mine smykker ned i min nye fine opbevarings kasse.

 Nu er der bare tjek på dem, så jeg kan se hvad jeg har. De lange halskæder gænger fint i orden på bøjler som jeg viste jer for noget tid siden...


 Så fint endte hele skabet med at blive :-) ELSKER mit tøj :-)

 En burger til frokost...







Dagens outfit: Leo print bukser fra Lee, bluse fra H&M og blazer fra H&M.

Nu kan jeg med god samvittighed nyde aftenen i en ren lejlighed med orden og sammen med en dejlig veninde og sushi :-)

Rigtig dejlig lørdag til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar