Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

lørdag den 5. januar 2013

Lidt forskelligt:-)

Det er ved at være noget tid siden jeg har lagt "rigtige" billeder op, så i dag må det være på tide :-) Mit nytårs fortsæt er at jeg hver dag både skal lave en Polyvore af tøjet og et ægte billede samt mere mad inspiration. I øvrigt har bloggen nu haft 1 års fødselsdag:-)
Min lækre julegave fra mit arbejde i tøjbutikken mageløs (www.magelos.com). Har fundet en perfekt plads til den og så skal mine smykker bare lægges fint ned i - billede følger senere med indhold:-) Super god måde at holde orden i sine smykker på.


 Outfit med lækkker hue i den kolde vinter periode op til jul.

 Mig og ham min dejlige kæreste.

 Outfit med nederdel.

 Outfit med skindbukser

 Endnu en god inspiration til at få bragt sine smykker i orden. Hvis halskæder ligger i en skuffe eller æske vikler de sig totalt ind i hinanden.

 Vores lille søde hundehvalp Pyrus er rigtig faldet til i vores lille familie.

 Outfit med skindbukser og GEEK T-shirt fra topshop

 Outfit med fed trøje fra Divided med dødningehoved i blonder.

 Mig.

 Mit nye hit med hårklemme. Har fået denne ide fra en anden blogger og elsker den.



 Jule aftens makeup.

 Mig og mit lille barn foran juletræet. åhh :-) Hans første jul.

 Julefrokost tid med fantastisk lækker palliet nederdel fra Julie Brandt

 Nu med overskæg :-) Dejlig familie julefrokost.

 Hvor heldig kan man være :-) FANTASTISK julegave at få, og den er allerede flittigt brugt.

 Så blev det nytår :-)

 Min smukke Sidse <3

 Lidt sund mad er der brug for når man har fem mundtlige eksamener i januar:-( SUK

 Alternativ aftensmad:-) men overraskende let og lækker. Selleri bøf med champion, løg og persille.

 Pomelo er og bliver en fantastisk frugt.

Min SMUKKE kusine Cille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar