Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

torsdag den 26. januar 2012

En dejlig dag i familiens tegn!

Har haft en dejlig dag og har en masse billeder at vise fra den :-)


Først bød dagen på hyggeligt cafe besøg med min søde dejlige kusine Cille som er medejer af denne blog. Vi har ikke set hinanden siden jul så det var skønt at ses!







Bagefter var jeg på en hurtig shoppe tur med min søde mor og hun købte en masse dejlige ting til mig :-) Øverst ses sort/slidte bukser fra Pieces som er vildt behagelige at have på, så fik jeg en ny mascara fra Loreal. Nedenunder en donut ring, to flotte T-Shirts med tryk og sidst men ikke mindst den fineste palliet jakke i pudderfarvet som jeg har ledt efter længe.


Lige et billede hvor jeg har sat mit hår med donut ringen. Er allerede meget meget glad for den. 



Her til aften var jeg så ude og spise med mine forældre på en super lækker italiensk restaurant, hvor jeg først fik en lækker pastaret med hummer og rejer i fløde/hummersovs efterfulgt af en rigtig god is kaffe dessert.
Aftenen sluttede af med et besøg ved min farmor, hvor jeg fik en helt ny Coco Mademoiselle Chanel parfume som hun havde glemt og ikke selv ville have :-) Hvilken fantastisk og hyggelig dag. Men savner min søde kæreste. Sov godt.
XxStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar