Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

søndag den 29. januar 2012

En helt fantastisk weekend i København!

Denne weekend har jeg tilbragt i København hos min dejlige veninde og vi har bare haft det så sjovt og hyggeligt. Da jeg kom fredag så vi håndbold kamp og bagefter fik vi lækker sushi, efterfulgt af snak, slik og hygge med dyner i sofaen.
Lørdag spiste vi dejlig morgenmad og trodsede vi det kolde vejr og bevægede os ud på Østerbrogade og gik hele vejen til Strøget. Vi fik set og shoppet en masse og spiste en sandwich til frokost. På vejen hjem går vi tilfældigvis forbi Moss Copenhagen som endnu har åbent selvom klokken er 17 og de har en masse lækre ting og endda udsalg.






Da vi kom hjem lavede vi, selvfølgelig efter at have prøvet tøj (ja jeg har lært en masse om farver i weekenden:-)), noget lækker mad, hørte god musik og drak nogle flasker hvidvin:-)

I dag spiste vi igen lækker morgenmad og tog igen en tur ind til byen og kiggede lidt, dog havde en del af butikkerne lukket. Vi sluttede dagen af med den LÆKRESTE kage hos Agnes Cupcakes.
Nu er jeg igen kommet hjem til Århus hos min DEJLIGE kæreste. Håber i alle har haft en skøn weekend.
                                                       XXStine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar