Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

onsdag den 11. januar 2012

Polyvore

Har fundet et super fed hjemmeside, hvor man kan designe outfits - Polyvore.com. Man skal være medlem for at bruge siden, men man kan - ligesom mig - bare logge ind med sin facebook. På siden kan du også følge andre, og se hvordan de laver deres outfits eller bare blive inspireret. Hvis du finder noget du godt kan lide, fx en bluse, er der et link direkte til den webshop hvor du kan købe blusen!

Hvis du har yderligere spørgsmål om siden, så skriver du bare - Starsbyjuul@gmail.com - Jeg lover dog ikke at jeg kan svare på alt, da det er første gang at jeg har prøvet og bruge hjemmesiden.

Her er lige nogen hurtige outfits jeg har designet:


(undskyld fejlen på dette billedet - har bare ikke mulighed for at redigere det nu)



Knus Cecilie:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar