Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

tirsdag den 24. januar 2012

Tirsdag

Idag har jeg, som sædvanlig, været i skole. Efter skole tog jeg i centeret med min bedste veninde for at købe de ting jeg skrev om i sidste indlæg.

Jeg købte disse bukser i Pieces:
 Og denne halskæde i Pieces:

 Tæntke at det ville være et super fint sæt og kombinere de to nye køb med denne t-shirt jeg købte i sidste uge, også et sort halsterklæde
Efter jeg havde været i centeret, tog jeg hjem og lavede lektier og derefter op og træne. Forresten så brugte jeg min "donut" for første gang i dag, så jeg fik en stor knold, i får billede (og måske en guide til at bruge donuten) en anden dag, for jeg havde travlt i morges.
Jeg håber også at i har haft en god dag:-) Xx Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar