Citat Coco Chanel

Mode ændrer sig, men stil forbliver det samme”, Citat Coco Chanel

søndag den 15. januar 2012

Udsalg...

I går var jeg en tur i byen og se lidt på butikker, og der var stadig udsalg. Det blev til to nye køb :-)


Jeg har længe gerne ville have en grå strik, og var blevet helt forelsket i en smuk en af slagsen fra Acne.. men til 1300, hvilket er lidt dyrt når man er studerende og samtidig sparer op til en stor rejse til Afrika. Derfor var det heldigt, at jeg tog et smut ind i Benetton, for der fandt jeg denne fine strik til 139 kroner på udsalg.


Efterfølgende finder jeg denne fine bluse i Saint Tropez som var sat ned til 100 kroner. Den er i lidt fint stof, stram i ærmerne og løs i resten.
                                              Xx Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar